السبت، 14 نوفمبر 2009

اغلاق ( فترة)

\\

انا اسفه على المدة الطويلة الى بعدت فيها
بسى بسبب ظروف
وانا بجد ناويه اقفل المدونه لانى بجد لاقت
انه في كذب كتير بالنت
انا اسفه للجميع
لانى لاقيت ناس برده طيبه وحببتنى بالنت
انا بشكر كل واحد وقف معايا وكل اصدقائى
وبجد يعز عليا انى اسيبكم

5 التعليقات:

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

مع انه قرارك لوحدك لكن صعب اى حد يتقبله

سعيد بكر يقول...

بصراحة انا لا أرى ضرورة من إغلاق المدونة، و حتى لو لم تنشطي في الكتابة من خلالها. فأولاً و أخيراً، ما كتبتيه من قبل أخذ و قتا و مجهوداً و أن استضافة المدونة مجانية و لا تكلف شيئاً؛ و عليه فلا بأس إن تركتيها كما هي.

م/ محمد صالح يقول...

بجد اوعى تبعيدى عن المدونة ولازم تعرفى ان كل مكان زى ما فيه الحلو فية برضو الوحش
وعلى العموم ده مش وقت الكلام ده انا بس كنت عاوز اقولك كل ينه وانتى بالف خير بمناسبة عيد الاضحى المبارك

همس الاحساس يقول...

اسماء شكرا اختى
على زيارتك

همس الاحساس يقول...

سعيد
شكرا اخى

محمد
كل سنه وانت طيب رغم انها متاخرة
لكن انا اسفه للتاخير عليك

إرسال تعليق

لا تخجل ان تكتب كلمة ....غلطانه ...او غير صحيح كلامك
اجعل دائما قلمك وكتابتك تعبر عن ما بداخلك
لا من اجل الذوق والادب لكن من اجل التعلم و الوصول للافضل